Deze website maakt gebruik van cookies. Geeft u toestemming voor het gebruik van cookies? Lees meer over cookies

Reparatieopdracht

Samen met de expert maken we een definitieve taxatie, die we doorgeven aan de schadeafdeling van uw verzekering. schade

De verzekeraar beoordeelt de dekking van uw polis en geeft opdracht voor herstel. Maar u als eigenaar neemt uiteindelijk de beslissing om de reparatieopdracht te geven (door het tekenen van een werkopdracht). Na reparatie van de camper maakt u met de receptie een afspraak voor aflevering. U controleert samen met ons de camper. Bent u akkoord, dan kunt u de camper meenemen.

Factuur rechtstreeks naar verzekeraar

Als u dat wilt kunnen we de factuur rechtstreeks indienen bij uw verzekering. Hiervoor tekent  u dan wel een document waarin u afstand doet van de uitkering van de verzekering en toestemming verleent om die rechtstreeks aan Camper Service Center te laten betalen. In dat geval dient u wel het eventuele eigen risico te betalen bij het ophalen van de camper.

Herstel- en garantiecertificaat

Als officieel service- en steunpunt voeren we alle herstelwerkzaamheden met volledige garantie uit. U krijgt na afloop een herstel- en garantiecertificaat.

Samenwerking verzekeraars

Camper Service Center werkt samen met alle grote camperverzekeraars.

Hebt u schade en wilt u het laten repareren door Camper Service Center? Of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op!

 

Achmea_150x150.jpg.Default Aegon_150x150.jpg.Default ASR_150x150.jpg.Default
CCN_150x150.jpg.Default Europeesche_verzekeringen_150x150.jpg.Default
Interpolis_150x150.jpg.Default NKC_150x150.jpg.Default  

 


< Terug